Tuesday, November 23, 2010

Going 2 wedding Dinner with his fmily!

Me at that nyte! X cntik! Hhehhe~~ :p

Frst tym ikut drang mamy p wedding dinner...
Nervous pla sia.Hhahhaha~~
At that nyte Lala pki dress itam ja...
Mamy pun pki long dress wrna itam...
Elegant la dia....

Wednesday, November 17, 2010

Kibunut Trip....Pengalaman yg bikin tkut p syok!

 Kmi kali nie p Kibunut dkat 2 Moyog?
Btul ka sia eja 2..x pa yg pnting kmi p mndi sungai...
Dlam perjlnan 2 kmi terjmpa la nie HQE yg sdang menuju kehancuran...
Yg maw wat pembharuan bh....
P yg nie bkn pling updated....
Sia rsa skang myb tingal 1 tingkat lgi 2.....
Heheheh~~
HQE yg lma..

Wednesday, November 10, 2010

Stimbot Day....Huhuhuhu~~ Knyang gilak...

Tuesday, October 19, 2010

Missing U......N Happy Weekend....

Adei..Lma nya sia x update blog kn.....Hheheh~~
Last week kn...c Huby Aeron nie..kc tingal sia...
Dia sndiri2 p Ranau..Konsert d Ranau..Ada Adira lgi 2..Jles sia.....
P x pa...Sia plg umah dia jga...Mmay Aeron surukn..
Mlam sab2..Kmi kna jmput mkn2 d Temple dkat i2 Tnjung Aru sna,,
Mkan Vegetarian..sdap wah.......terutama mnisan dia...ada sago..my favourite leh....
Muka epy lpas knyg...
Huhuhuhu~~ Knyang n pnat taaw cz maw jga adik c Aeron yg terpling nkal dlam umah 2....
Huhuhu~~ Tia pndi tkut nie..wlupun uda kna mrah2....
Aiyoooo~~~ P sia ska jga...ada adik mcm 2..happening bh.....

Nah kn..tnguk la 2..nkal sgt
C Huby Aeron nie ada g adik lelaki...umur dia 16 thun..
Hhahaha~~~ Pas2...kmi 1 famliy loh mkn2....

Malu2 lgi bh c Joshua...Pa la?

Dady Aeron posing...

Tnguk c Adik Aeron 2..x pandi maw mkan diam2...

C Dady Aeron..syok mkn..p posing ttap punya...

Mamy Aeron..sporting gila2 leh.....
The end....syok sgt2 ma drang nie....Mamy ma Dady anggap sia mcm ank drang..
I feel grateful sgt..
Cz ada urg yg syg sia..
THANK YOU JESUS....



Sunday, September 26, 2010

My Happy n Unstressed Weekend.... (2nd Part)

Hye~~
Now smbung cita nie...
The 2nd day...
De mrnink 1..
I follow Mamy Aeron, Dady Aeron p hospital bwa adik jmpa dktor...
She had fever since last wednesday...
Then she cried cz she dnt want 2 be jarum or kna ambik darh....
She cry berabis nie...
Mamy told me smpi c Bbby Aeron 2 kna pgang oleh nurse....Huhuhuhu~~
Siannya dia...
After dat...we going 2 giant jalan2...
Hhhehheh~~
Then going bck 2 Hospital Queen 2 ambik 2 blood test result...
Result say dat she had viral infection..
X taw laaaa...

Then de afternoon pla..
We going 2 Kinarut..
Ada rumah terbuka lgi...
Aiiyoyoyoyo..
Mkan again..
Me mkin gemuk uda nie....
Hhuuuhuhuhuhu~~
Then bsok...
We mkan 2gther 1 family....
Mkan smbal belacan.
Yum2.....
Hhehhehe~~
Then sia ada apointment uda nie ma Mamy Aeron drang..
Ada g activity kmi..
Hhehheheh~~~~

My Happy n Unstressed Weekend....

Yyeyeye~~ Last week Im going 2 kepayan..

Bf house..Hhahha~~ Meet his parents n family...
Malu laaaaa..
Friday Nyte We '1 family' going 2 dinner...2gather with other ppl at dewan...
Actlly dat nyte we having a formal dinner with some YB n Datuk2...n special guest from PD Utama N.9...
Huhuuhuu~~ 1st tink in my mind when I know dis : OMG..What Im gonna wear 2nyte? Its a formal dinner but didn't bring any formal cloth...Ahhh~~!!
Luckily 'Mamy Aeron" borrowed her white bju kurung..Huhhhuhu~~
P kcian Aeron's Sis..she sick dat nyte...having fever....

Hahhahah~~ She not ready 4 dis picca..
Pity Mr.Aeron dat nyte..
Suddenly called 2 bcme DJ dat nyte..
He also wored 1 White Batik...
Hhahhaha~~ Like a pair la kn..
But sad..I dnt hva take any picca with Mr.Aeron.....
Hhehehhe~~
Dat tym having fun....eating..playing a lot with his family.. especially de sister n his brother.....

Wah......Sweetkn.....
My class starting oledi..
Will update after finish my classss...
Bye!!!


Wednesday, September 22, 2010

Updated on Me..

Now Im here in KK oledi..Starting my life again as student..
1 Week hliday nver enough 4 me....
Bored here....lonely here without family..without my big dog..
Ouuuhhh!!!! I miz Tawau so much
Im still hoping dat I can bck 2 Twau in short tym but I still got 1 mnth tym....
I mnth tym 4 me 2 do my revision..
Owh my gosh..
What should I do??
Still in holiday mood bh...
Huhuhuhuu~~
Next week got presentation lgi..
Aiyooooooooooooooo!!! Hte presentation...
Dnt know wat shoud I say when prentation...
Overall Im not happy here...
Luckily...Got MR.AERONNATHANEL here accompany me...
Who always will cheers me up..
Hhehehe~~~
Gotta go.....
Lter well pdate again...

Template by:

Free Blog Templates